Dotyczy wszystkich naszych produktów
Udzielamy 10-letniej gwarancji na produkowane przez siebie produkty.
1. Norwood Sp. z o.o. z siedzibą w 83-031 Łęgowo, Rusocin, ul. Rataja 6 udziela 10-letniej gwarancji na produkowane przez siebie produkty stolarki okiennej i drzwiowej. Przedmiotem 10-letniej gwarancji objęta jest konstrukcja stolarki, szczelność pakietów szybowych oraz profile nakładki aluminiowej w zakresie wad wynikających z wadliwego wykonania lub z wad użytego materiału. 10-letnia gwarancja nie obejmuje szyb ze szkłem ornamentowym, trawionym, piaskowanym oraz hartowanym emaliowanym. Okres gwarancji na okucia wynosi 5 lat. Producent udziela także 5-letniej gwarancji na powłokę lakierniczą stolarki na terenie Norwegii. W krajach Unii Europejskiej i Wielkiej Brytanii obowiązują następujące okresy gwarancyjne:
Gwarancja obowiązuje pod warunkiem przestrzegania instrukcji konserwacji.
2. Gwarancja obowiązuje na terenie krajów Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii i Norwegii.
3. Niniejsza karta gwarancyjna jest potwierdzeniem udzielonej gwarancji.
4. Okresy gwarancji liczone są od daty wydania stolarki kupującemu, zgodnie z odpowiednimi dokumentami (dokument dostawy).
5. Szyby objęte są gwarancją producenta. Odnośniki do warunków gwarancji producenta dostępne są na naszej stronie internetowej www.norwood.pl. Zgodnie z gwarancją producenta szyb, nie podlegają jej m.in. pęknięcia szkła, obecność pofalowań na szkle hartowanym, kondensacja pary wodnej (na zewnętrznych powierzchniach szyb zespolonych), odchylenia barwy, dzwonienie szprosów.
6. Gwarancją producenta są objęte wyroby, które:
7. Gwarancja obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym wyrobie, tylko w ciągu podanych wyżej okresów.
1. W ramach przyjętej odpowiedzialności gwarancyjnej, Norwood zobowiązuje się do wymiany wadliwych elementów poprzez ich wysłanie do siedziby kupującego w zakresie:
2. Producent nie ponosi odpowiedzialności za:
1. Warunkiem zachowania gwarancji jest stosowanie się do instrukcji montażu, pielęgnacji i składowania oraz właściwa eksploatacja stolarki drzwiowej i okiennej.
2. Gwarancja traci swoją ważność w przypadku:
3. W ramach właściwej eksploatacji, w zakresie obowiązków kupującego lub zatrudnionej przez niego ekipy montażowej jest przeprowadzanie regulacji produktów. Pierwsza regulacja powinna być wykonana po montażu zgodnie z instrukcją dołączoną do produktu.
Norwood dokłada wszelkich starań, aby produkowane wyroby były wytrzymałe i jak najwyższej jakości. Jednakże mogą wystąpić warunki lub zdarzenia, na które nie mamy żadnego wpływu. Następstwa tych warunków i zdarzeń nie są rozpatrywane w ramach odpowiedzialności gwarancyjnej. Gwarancji nie podlegają:
1. Stwierdzone wady objęte niniejszą gwarancją należy zgłaszać bezpośrednio do producenta, na adres mailowy dostępny na stronie internetowej www.norwood.pl.
2. Przy składaniu reklamacji należy przedstawić dokładny opis usterek zawierający zdjęcia oraz numer zamówienia sprzedaży i pozycję lub dowód zakupu, którego dotyczy reklamacja w celu jego identyfikacji.
3. Reklamacja jest rozpatrywania przez przedstawiciela producenta w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. Czas ten może ulec wydłużeniu w przypadku niewystarczającego opisu usterki lub problemów z jednoznaczną identyfikacją reklamowanego produktu.
4. W przypadku uznania reklamacji, producent decyduje o sposobie wykonania zobowiązań gwarancyjnych o usunięciu wady – naprawie, wymianie wyrobu na wolny od wad, obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy. W przypadku wymiany wadliwych wyrobów może zaistnieć potrzeba zwrotu na koszt producenta wadliwych wyrobów w celu analizy uszkodzenia.
5. W przypadku gdy usunięcie wady uzależnione jest od warunków atmosferycznych, czynności naprawcze powinny być wykonywane, gdy będzie możliwe zachowanie podczas naprawy reżimu technologicznego.
6. Jeżeli wykryta wada umożliwia korzystanie z wyrobu, czas realizacji świadczenia gwarancyjnego nie powoduje automatycznego wydłużenia okresu gwarancji.
7. Okres gwarancji nie jest liczony od nowa, w przypadku gdy kupujący otrzyma nowy produkt lub element.
8. Jeżeli oryginalny produkt lub element nie jest dostępny, producent może wysłać podobny zamiennik lub dokonać odpowiedniego zwrotu kosztów.
9. W przypadku niezasadnej reklamacji, wszelkie koszty (np. wyjazdy, inspekcje) poniesione przez Norwood w związku z tą reklamacją mogą zostać przeniesione na klienta.
1. Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia z obowiązku zapłaty za zamówiony towar.
2. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów mogących wynikać z niniejszej gwarancji jest sąd właściwy miejscowo dla siedziby producenta.
3. Gwarancja producenta nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
4. Instrukcje, o których mowa w niniejszej karcie gwarancyjnej dostępne są na stronie internetowej producenta www.norwood.pl w języku polskim i angielskim.