TWOJE ZADOWOLENIE JEST DLA NAS BARDZO WAŻNE

W przypadku złożenia reklamacji, prosimy o wypełnienie poniższego formularzu

Klienci/dealerzy NORWOOD są odpowiedzialni za złożenie reklamacji. Wszystkie zapytania trafiają bezpośrednio do naszego działu reklamacji. Zgłoszenie reklamacyjne musi być przesłane za pomocą poniższego formularza.

 

Przesyłając poniższy formularz, zgadzasz się na kontakt w sprawie Twojego zgłoszenia. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.

 

  1. Wszystkie pola oznaczone * muszą zostać wypełnione.
  2. W przypadku zgłoszeń dotyczących uszkodzeń, prosimy o załączenie zdjęć. Przynajmniej jedno ze zdjęć powinno zostać wykonane z odległości tak, żeby było możliwe zlokalizowanie uszkodzenia na produkcie.
  3. Koszty wynikające z błędnie podanych informacji zostaną zafakturowane na klienta.
  4. Jeżeli reklamacja jest nieuzasadniona, a wynika np. z nieprawidłowego montażu, braku konserwacji lub nieprawidłowego użytkowania, wykonane prace / przeglądy zostaną zafakturowane zgodnie z obowiązującymi cenami serwisu. W razie wątpliwości, prosimy o zapoznanie się z informacjami na naszej stronie «Konserwacja» przed wysłaniem zgłoszenia.
  5. Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie czy produkt nie został uszkodzony podczas transportu. Należy to odnotować na dokumentach przewozowych, aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona.
  6. Wszystkie zgłoszenia są rejestrowane, a odpowiedzi udzielane w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia. Realizacja zgłoszenia zostanie przeprowadzona tak szybko, jak to możliwe, zgodnie z ustalonym planem działania.

 

Identyfikacja produktu – tą informację znajdziesz na ramce dystansowej szyby w produkcie:

Adres, pod którym znajduje się produkt
Załączniki, najlepiej zdjęcia lub inne ważne dokumenty